środa, 24 października 2018

Propozycja współpracy dla biur kredytowych oraz osób indywidualnych

Ludzie mają wiele prawnych problemów prawnych i nie potrafią sobie z nimi samodzielnie poradzić. To oczywiste skoro system jest tak poskładany przez polityków by nam szkodził. Dlatego powstał projekt prawnik 2.0 który pomaga rozwiązywać wiele problemów prawnych i finansowych. Przykładowo dziś w radio słyszałem że jest wiele odwołanych lotów.

Czy wiesz że tym ludziom należy się odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot ?

Spokojnie ja też nie wiedziałem, ale razem z innymi użytkownikami platformy prawnik 2.0 uczę się kolejnych produktów prawniczych by móc o nich opowiadać i co najważniejsze zarabiać pieniądze dzięki działalności marketingowej.

Jeśli szukasz ciekawego projektu w którym możesz wykazać się i osiągnąć interesujące wyniki to zapraszam do współpracy.

Przystępując do mojej grupy marketingwej dostajesz dodatkowe narzędzia dzięki którym twoja działalność internetowa ma dodatkową moc pozycjonerską dzięki sile mojej wiedzy i reklamie internetowej.

Dodatkowo w okresie kiedy będziesz się uczyć i pisać teksty mogę całkowiecie od siebie za pisanie artykułów wypłacić ci premię co miesięczną która pozwoli ci spokojnie się uczyć i pisać treści na przygototowanej dla ciebie witrynie firmowej. Za każdy artykukuł o wielkości nie mniej niż A4 dostaniesz 5zł premii.

 Zobacz możliwość skorzystania z odszkodowania za odwołany lub opóźniony lot


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz